Standard Shoes

La sfarsitul anului trecut am auzit de acest site,cand am intrat am fost foarte incantata de varietatea de modele care se gasesc.

Am promovat cateva produse care mi-au placut iar firma Standard Shoes ma rasplatit cu o pereche de incaltaminte la alegere,din zecile de variante am ales aceasta pereche de sneakers. Pur si simplu ii ador,in realitate arata mult mai bine decat in poza.

IMG_20150115_170315

IMG_20150115_170419

Stil : Sport
Material exterior : Piele ecologica
Material interior : Sintetic
Culori disponibile : Alb
Marimi disponibile : 37 , 38 , 40
Inaltime : Peste glezna
Talpa : Platforma
Inaltime toc : 5-7 cm

Disponibil : stoc

Sneakers din piele ecologica lacuita.

Talpa ortopedica, toc de 5 cm.

Disponibili in doua culori, alb si negru.

Modul de intretinere este foarte usor:  Incaltamintea cu fete de lac se curata doar cu o carpa moale. Ea trebuie ferita de contact direct cu solventii organici.

Daca vrei sa sti si tu mai multe despre aceasta promovare intra aici si nu vei regreta.

La fiecare comanda Standard Shoes iti vine in ajutor cu un cadou de mare ajutor.

cadou incaltator copyMultumesc frumos pentru acest cadou minunat,aveti produse de calitate si preturi foarte bune,va recomand cu incredere.

Spor la cumparaturi tuturor.

IMG_20150115_171205

IMG_20150115_171240

Lasă un răspuns

