Cu Sheinside ai numai de castigat

De cateva luni incoace pagina mea de facebook a fost pur si simplu invadata de tot felul de reclame,de linkuri care duc la pagina Sheinside.De curiozitate,am dat pe un link sa vad despre ce e vorba,in primul rand,am vazut foarte multe modele de imbracaminte si incaltaminte care mi-au placut si au fel si fel de promotii.

Apoi am aflat ca se poate face si bani cu acest site,nu doar cumparaturi, la inceput am fost foarte neincrezatoare,dar pe parcurs m-am convins.Am foarte multe persoane in lista care au fost si platite,eu sunt abea la inceput.Nu am strans decat din inregistrari 0.9$, urmeaza sa mi se aprobe primul articol.

Untitled

In primul rand trebuie sa detii un blog,apoi sa iti faci un cont aici,si sa scri ocazional cate un articol cu anumite cerinte date de ei din promotia curenta si vei fi platit cu 15$,la fiecare persoana pe care o inviti sa isi faca cont primesti 0.30$.

Este foarte simplu si poti face bani de la tine de acasa,poti sa ii retragi cand ajungi la 50$ prin PayPal sau poti face cumparaturi de pe site cu transport gratuit.

Daca reusesti sa convingi 5 prieteni sa se logheze cu contul de facebook,la urmatoarea comanda de peste 50$ ai reducere de 50% .Periodic poti primi vouchere cu diferite reduceri de care poti beneficia,fata de un simplu cumparator.

Este foarte simplu si castigi bani garantat.

1420786382606211741 1421047166449187497 1421822705534107538

P.S:

Sa deti un blog

Sa faci cont aici

Sa scri un articol la tine pe blog.

Sa ai cat mai multe vizualizari

Sa inregistrezi articolul aici

Apoi primesti cei 15$,in cazul in care articolul nu iti este acceptat primesti 500 de puncte pentru cumparaturi.

Multa bafta.

Lasă un răspuns

