Amenajarea gradinii cu doar 500 ron

Tinand cont ca anul acesta pentru mine este anul renovarilor,extinderilor si amenajarilor pentru casa,am ales sa amenajez si gradina.Tinand cont ca suntem la inceputul primaverii, am spus ca este un moment prielnic sa ne apucam in primul rand de curatenia de primavara din gradina,sa scapam de uscaturi si sa facem ca totul sa arate ca in povesti. Am inceput sa semanam un gazon universal,apoi ne-am apucat sa facem un solar,sa plantam diferite legume pentru ca la toamna sa putem culegem roadele. Am pus si niste lampi solare,ca pe timpul serii,noptii totul sa fie luminat.Si am inceput sa sapam prin florile abea aparute in gradina,ca totul sa arate foarte frumos. Tinand cont ca totul in ziua de astazi costa bani,incepand de la pliculetele cu rasaduri,pomii fructiferi,setul de gradina, si pana la lemnele si folia de solar,am apelat la provident.ro pentru un imprumut de 500 Ron,simplu si foarte rapid.

Pe  timpul primaverii,verii imi place sa imi savurez cafeaua in gradina si de aceea am achizitionat si o masa cu scaune,sa ma pot relaxa si sa privesc minunatiile de prin gradina.

Ce ziceti va place gradina mea?

Lasă un răspuns

