Cele mai bune lenjerii de pat Outlet

Untitled

De curand am descoperit un site cu lenjerii de pat ieftine,la inceput am fost destul de suspicioasa,erau destul de ieftine si pe deasupra se mai gasesc destul de des si la promotii,ca de exemplu,platesti 1 si primesti 2,da cum ai auzit,1+1 Gratis.

La inceput am zis ca nu se poate,asta pana m-am riscat si am dat comanda. Comanda a venit foarte repede,si am fost foarte multumita,calitate superioara la preturi foarte scuzute. De atunci cand vreau sa imi mai comand Lenjerii de pat sau sa fac un cadou unei persoane dragi,intru rapid si dau comanda.Intra si tu la Lenjerii de pat Pucioasa si te vei convinge.

_vyr_681img526

1+1 Gratis la doar 65 lei

Cearceaf pat: 170 x 220 cm

Cearceaf pilota: 190 x 220 cm

Fete de perna: 60 x 60 cm (2 bucati)

Tip inchidere: prin fermoar

Decorare: imprimeu

Material 100% poliester

Instructiuni de intretinere:

Se spala la maxim 30°C automat.

Nu se folosesc inalbitori chimici.

Se calca la maxim 130°C.

_vyr_785img607

Cearceaf pat: 205 x 235 cm

Cearceaf pilota: 210 x 235 cm

Fete de perna: 50 x 75 cm (2 bucati)

Tip inchidere: prin fermoar

Decorare: imprimeu 3D de calitate premium

Material 100% bumbac satinat foarte gros

Instructiuni de intretinere:

Se spala la maxim 30°C automat.

Nu se folosesc inalbitori chimici.

Se calca la maxim 130°C.

1+1 Gratis la 139 lei.

Este o lenjerie 3D din bumbac,cu imprimeu de calitate 5D,se potrivesc foarte bine pentru paturile de mijloc sau chiar paturile matrimoniale,da un comfort dormitorului tau.

Cel mai mic pret GARANTAT; daca gasiti in alta parte o oferta mai buna primiti 1 lenjerie CADOU

Sper ca va placut.

Spor la cumparaturi.

Lasă un răspuns

