Lenjerii de pat 3D Premium

Acum cateva zile stateam de vorba cu o prietena ,ii povesteam ca am facut niste modificari in casa si tare mult mi-as fi dorit sa schimb lenjeriile de pat,ca totul sa fie nou. Avand foarte mult de lucru i-am spus ca nu am timp sa colind magazinele sa gasesc ceva care imi place si sa fie si de calitate.

Atunci mi-a spus ca ea si-a comandat de pe un site,de curiozitate am intrat si am ramas placut surprinsa de modelele existente, cel mai mult mi-au placut lenjeriile de pat 3D Premium.

12-129-480x360 16-129-480x360

P4-480x360 P15-480x360

18-129-480x360P14-480x360

Lenjeriile de pat 3D Premium,sunt confectionate din bumbac satinat 100% , de o calitate foarte buna si placute la atingere, cu imprimeu 3D,pentru paturile mari sau cele de mijloc.

Culoriile vii,naturale iti aduc un plus de confort in casa ta.

Instructiuni de intretinere sunt foarte simple:

– se spala la maxim 30°C automat.

– nu se folosesc inalbitori chimici.

– se recomanda a fi spalate inainte de prima utilizare

– se calca la maxim 130°C.

Oferta foarte buna este si pentru hoteluri si pensiuni la :lenjerii,perne si prosoape.

Detalii transport:

Din momentul confirmarii telefonice comanda ajunge la dvs. in 24-48 ore lucratoare in functie de zona in care locuiti. Inainte de a veni la adresa de livrare curierul va contacteaza telefonic, in cazul in care nu raspundeti la telefon va incerca o noua livrare ziua urmatoare.

Plata se face ramburs. Transportul este 9 lei in Bucuresti si 19 lei in restul tarii si in judetul Ilfov. La comenzile care depasesc 400 lei beneficiati de TRANSPORT GRATUIT.

Lasă un răspuns

