Torturi pentru copii

Acum ceva timp, am devenit din nou matusa a unui nepotel, si sunt tare bucuroasa. Ce este mai frumos si pur decat venirea pe lume a unei fiinte minunate ? A aparut pe lume ca printr-o minune, cu totii ne-am bucurat de venirea lui.

Acum o saptamana a avut botezul si am vrut ca totul sa iasa perfect, nimic sa nu ne scape nestabilit.

Ne-am gandit de la inceput ceea ce vrem si ne-am documentat din timp, ca nu cumva sa existe ceva sa ne strice planurile.

Am fost la biserica si am stabilit data, apoi am facut rezervare la restaurant, am stabilit meniul pentru botez, si venise momentul desertului, dar nu eram foarte hotarati ceea ce vroiam.

Localul ne-a venit cu ideea ca ne da ei in acelasi pachet si tortul, dar nu era ceea ce cautam noi, parea prea clasic.

Am tot cautat prin cofetarii ceva care sa ne placa cum arata dar sa fie si bun la gust, am gustat foarte multe dar tot nu eram multumiti, ba ne placea gustul dar aspectul nu era ceea ce cautam, ba aspectul era foarte atragator dar gustul lasa de dorit, si cum nu am vrut sa ne grabim am stat sa cautam pana gasim ceea ce vrem, doar este un moment unic pentru fiecare petrecere de botez,o data in viata este si ramai cu amintiri placute.

Intr-o zi stateam pur si simplu cu cumnata mea si am tot povestit despre cum am vrea sa arate iar ea zisese ca vrea un tort mai deosebit, sa nu fie pur si simplu un tort clasic , sa aibe gust dar sa fie si aspectos si cat mai viu colorat daca se poate

Din curiozitate am intrat pe net si am cautat torturi botez am ramas impresionata de toate modelele existente in cofetarii, foarte viu colorate, cu diverse personaje din desene animate, cu fel si fel de creme, de consistente. Prima data ne-am uitat dupa poze, macar sa gasim ceva frumos, am observat un tort cu multe personaje de la Disney, parea ceea ce ne doream. Atunci am zis sa cautam ceva sa fie cat mai aproape de oras si surprinzator ,fara sa ne dam seama era chiar din oras. Am cautat cat mai multe detalii despre cofetarie ,pareri de la cunostinte apoi ne-am hotarat sa mergem sa si  gustam. Cand am ajuns acolo, am zis ca suntem in rai ,aveau foarte multe modele de torturi pentru copii parca ar fi fost din desene animate, pareau foarte reale si pe langa aspect aveau si gust foarte bun.

Dupa ce ne-am documentat, si am gustat, am ales un tort cu trei etaje, de culoare albastru bineinteles,ca doar suntem baietei, si cu ursuleti simpatici, care se ne incante privirile dar si gustul.

Este foarte greu sa stai sa alegi un singur tort dupa cate modele gasesti, apoi nu mai zic ca trebuie sa calculezi bine, sa fi sigur ca ajunge pentru toti invitatii.

Am ales ca tortul sa aibe un blat de cacao, bine insiropat , cu duo mousse de ciocolata, una de ciocolata belgiana neagra, iar cealalta de  mousse de ciocolata belgiana alba cu mult fructe de padure , invelit in martipan albastru, cu ursuleti micuti si foarte adorabili.

Lasă un răspuns

