Mami Stimularea Lactatiei

Ce este Mami Stimularea Lactatiei?

Sunt niste pastile pentru normalizare procesului de lactatie la lauze sau femeile care alapteaza si nu au suficient.

Laptele matern este cea mai importanta sursa de hrana pentru bebelusi, mai ales in primul an de viata,atunci cand ne confruntam cu stres,nu consumam suficiente lichide sau nu ne hranim corespunzator lactatia poate sa scada, sau pur si simplu sa ramanem fara, aceste pastile ne vin in mare ajutor.

Este un supliment natural pe baza de plante, de la Dacia Plant,care contribuie foarte mult in cresterea si stabilizarea lactatiei la lauze.

Se pot lua pana la 4 pastile cu 30 de  minute inainte de masa copilului, se ia cu putina apa,in cazul in care sunt probleme la inghitire se poate rupa in doua sau se poate sfarma.

Eu am inceput administrarea cu Mami Stimularea lactatie inca din primele zile cand eram in spital, la inceput am luat zilnic apoi am luat numai la nevoie,pe la varsta de 6-8 luni am crezut ca ma lasa lactatia dar cu ajutorul pastilelor si-a revenit de fiecare data.

De fiecare data cand simteam ca lactatia incepe sa scada luam cate 3-4 pastile pe zi timp de cateva zile, iar lactatia venea la loc si se regla in functie de nevoile copilului.

Acum cel mic are 1 an si jumatate si  sunt mandra ca inca il pot alapta, chiar si acum. Fara aceste pastile cu siguranta nu as fi ajuns pana aici, o data la cateva zile mai iau cate 1-2 pastile, vreau sa incerc sa il alaptez cat de mult pot, asta maxim pana pe la vreo 2 ani cand trebuie sa ma reintorc la servici, si sa incerc sa se dezvete pe cat se poate de prezenta mea.

Le recomand cu cea mai mare incredere, eu le-am primit inca de cand eram gravida si am avut multe recomandari bune de la mamici care au luat si care le-au ajutat foarte mult.

Nu aveti nimic de pierdut, mai ales ca sunt pe baza de plante.

Lasă un răspuns

