Vine Mos Craciun

Mai sunt doar cateva zile pana la sosirea lui Mos Craciun, cu totii il asteptam cu mare nerabdare.Nu ca am fi fost prea cuminti, dar speram ca o sa vina si la noi, ca in fiecare an,promotem ca de acum incolo sa incercam sa fim mai cuminti.

Noi suntem inca micuti, asa ca am rugat-o pe mami sa scrie o scrisoare Mosului, cu gandul ca va ajunge la el.

Draga Mos Craciun,

Sa sti ca am incercat sa fiu cuminte dar din pacate am mai facut si prostioare din cand in cand,dar nu foarte mari.

Sa sti ca pentru mine imi doresc o masina cu telecomanda , si niste dulciuri,iar pentru fratiorul meu  mai mic te rog frumos sa ii aduci tot o masinuta mai micuta,dar nu foarte mica,ca sa nu aibe componente foarte mici care se pot inghitii.Te rugam sa nu ne uiti.

Te asteptam cu nerabdare si o sa iti pregatim ca in fiecare an fursecuri cu ciocolata  si o sa ti le lasam langa brad, ca sa poti manca si tu din ele.

Astazi am impodobit si bradul, am pus instalatie,globuri colorate,beteala ,sa sti ca i-am ajutat amandoi pe parinti, am facut totul in familie,numai ca fratiorul meu in loc sa puna globuri in brad,el le tot dadea jos,dar trebuie sa il intelegem ca este micut,si cu totii faceam asa cand eram mici,speram ca nu va fie nevoie sa facem bradul de prea multe ori,deoarece el tot trage de brad.

Promit ca pentru la anul o sa iti spuna si fratiorul meu o poezie pe limba lui,fiind mai mic.

Mai sunt doar cateva zile si ne vom intalni ca in fiecare an, am pregatit o poezie ca sa ti-o spun,am invatat-o la scoala.

Te rog frumos sa nu ii uiti si pe ceilalti copii, cu toti te asteapta indiferent ce le-ai aduce,numai sa vi la ei.

 

Lasă un răspuns

