Produse teleshoping

Iata ca ne aflam pe ultima suta de metri, mai sunt doar cateva zile si vine Craciunul, abea iti dai seama ca am intrat in sarbatorile de iarna, dupa vremea de afara ai zice ca vine primavara, daca nu am vedea luminite pe strada, brazi impodobiti cu siguranta am zice ca mai este mult pana vine Craciunul.

M-am ocupat din timp de cadourile de Mos Craciun, am tot vazut la televizor produse teleshopping originale si am intrat de curiozitate pe site sa vad ce le pot lua celor dragi cadou de sarbatori.

Mi-au atras atentia niste cuburi foto rotative personalizate, am zis ca este cadoul ideal pentru baiatul meu cel mare, punand poze cu el.

Cubul este de culoare negru, are 6 poze de dimensiune 15 x 15 cm, se alimenteaza cu 1 baterie de tip AA, dimensiunea cubului este de 27 x 15 x 22 cm.

Cubul are un suport cu un motoras, care il ajuta sa se roteasca , astfel incat  la fiecare cateva secunde vezi tot alta poza, este un cadou perfect pentru oricine, cu acest cub nu trebuie sa mai ti multe poze pe birou , acum ai totul in ordine si este mult mai aspectos.

Pentru cel mic am ales jucaria vorbitoare Talking Tom Cat, este cadoul ideal pentru orice copil.

Jucaria Tom Cat este foarte utila pentru copii care incep sa vorbeasca, repeta tot ceea ce ii spui, indiferent de limba in care ii vorbesti.

Nu are nevoie decat de 2 baterii AA, Tom Cat are senzori peste tot, pe mana , frunte, burtica, daca il gadili la picioare incepe sa rada,scoate fel si fel de sunete.

Tom Cat  are o greutate de 300 gr si o dimensiune de 28 x 12 x 11 cm.

Pentru sotul meu am ales din categoria cadouri originale barbati un set desfacator pentru vin in forma de sticla, este foarte aspectos si foarte util.

Setul de vin contine :

-un tribuson

-un dop din metal pentru sticla

-un antipicurator

-un cutter pentru indepartarea capisonului

-un inel metalic

-o cutie neagra in forma de sticla

-cutia are ca dimensiune 32 x 7 x 7 cm

Un cadou ideal pentru o persoana eleganta si rafinata.

Pentru casa am ales o lampa decorativa cu lava de ceara, tinand cont ca baietelului ii este frica de intuneric mai ales pe timpul noptii, asa cu o astfel de lampa putem avea nopti mai linistite dar si zile mai frumoase deoarece ii da camerei un design mai placut.

Lampa contine un lichid transparent si ceara colorata ( poti alege din rosu, galben, albastru sau verde ), odata ce este bagata in priza, ceara incepe sa se incalzeasca si se formeaza bule sferice care urca si coboara.

Lampa este alimentata la priza direct la 220 V , cu o putere maxima de 30 W, avand  dimensiunea de 32.5 x 9 x 9 cm .

Cu o astfel de lampa camera este mult mai luminoasa dar si mai colorata, este foarte atragatoare pentru copii dar si pentru adulti, este de mare efect si da camerei un design aparte, usor retro dar in acealasi timp si modern.

Recomand cu incredere acest magazin online,nu este prima data cand comand iar produsele ajung in siguranta si la timp.

 

 

Lasă un răspuns

