Alaptarea

Buna dragele mele mamici si prietene,

Ce poate fi mai frumos si mai magnific decat sa iti alaptezi puiutul, sa il ti la pieptul tau si sa il hranesti?

Cand vine vorba de alaptare in public, recunosc  ma rusinez si sincer nu ar trebui, din fericire pentru mine nu a fost nevoie sa il alaptez in public.

De ce mamele care isi alapteaza copii in public sunt criticate iar fetele, femeile care isi arata sanii la vedere, fie ca e la tv, in reviste sau la diferite emisiuni nu sunt asa criticate, mai nou sunt si apreciate?

Dupa cum am mai auzit, daca au ce arata, de ce sa nu arate …

Voi ce parare aveti?

Din pacate pe primul baiat l-am alaptat doar 6 saptamani, deoarece nu se mai satura, si i-am suplimentat cu lapte praf, acum la al doilea copil am aflat din timp de niste pastile de stimulare a lactatiei care m-au ajutat foarte mult.

Luna aceasta implineste 1 an si 7 luni si sunt foarte mandra ca inca il alaptez, in special inainte de culcare, si peste noapte o data, cat de curand voi incepe serviciul si va trebui sa renunt la alaptare, recunosc ca o sa imi fie foarte dor de aceasta perioada.

Intr-o luna, maxim doua voi incepe sa il intarc, mi-ar fi de mare ajutor daca m-ati ajuta cu niste sfaturi, pe care sa le pun in practica sa ii fie mai usor sa treaca peste aceasta perioada care va fi destul de dificila pentru el.

Pana la ce varsta i-ati alaptat pe copii vostrii si cum ati reusit sa il faceti sa renunte  la alaptare? Ia luat mult timp sa se acomodeze cu canita sau biberonul?

Sunt cateva intrebari care ma chinuie si sper ca nu ii va lua mult timp sa se obisnuiasca fara ea, mai ales pe timpul noptii.

Lasă un răspuns

