Dorinta :)

Buna dragii mei

Dorinta mea pentru anul 2016, cel tarziu 2017 este sa imi pot schimba laptopul, il am de vreo 4-5 ani, inca este functional, dar din pacate bateria nu mai tine nici macar 1 secunda, iar tasta Space nu isi mai face treaba mereu, cateodata nu lasa spatiu intre cuvinte si cand citesc din urma ce am scris trebuie sa stau si sa tot fiu atenta sa ia space-ul corect, sa se inteleaga  ce scriu pe acolo.

Nu ma spun ca zi de zi merge de dimineata pana seara, celui mic ii place sa asculte muzica in youtube , melodii de copii cu oac oac 🙂 si nu numai , iar la un moment dat isi trage laptopul in fata sa fie cat mai aproape de el, apoi scoate cablul de curent , el nu stie  ca pe mine nu ma mai tine bateria sau ca asa sunt sanse sa il strice mai repede.

Acum 4-5 ani am pus ochii pe acest laptop, un emachines de 15′ primul meu laptop, parca ar fi fost dragoste la prima vedere 🙂 , l-am indragit din prima clipa, am dat 2000 de lei pe el si l-am platit in rate ca altfel era doar un vis pentru mine, a fost un vis devenit realitate.

Sper ca anul acesta sa fiu atat de norocoasa incat sa il castig, la vreun concurs organizat pe net, cum de altfel am castigat in 2015 o tableta Samsung Galaxy Tab 4.

Si recunosc ca pe lista de dorinte mai este sa schimb si televizorul in dormitor, este foarte vechi dar macar pana acum si-a facut treaba, acesta cu siguranta nu o sa am noroc sa il castig , nu sunt chiar asa de norocoasa la premii mari, decat la cele mai micute, asa ca vreau sa incep sa strang bani si sa il pot cumpara.

Voi ce v-ati dori sa castigati sau sa va cumparati in acest an?

Lasă un răspuns

