Reteta de rulouri

O pasiune foarte mare o am pentru deserturi, sunt o mare fana a dulciurilor in special cele facute in casa, imi place foarte mult sa fac torturi, nu conteaza ca uneori imi ia chiar si o ora-doua sa il ornez, nu sunt profesionista doar ma pasioneaza foarte mult.
Sper ca vreodata voi avea sansa sa pot face un curs de cofetar-patiser, pentru a invata cat mai multe despre arta cofetariei si nu numai.
De sarbatori nu exista sa cumparam prajituri, ci sa le facem in casa, chiar daca nu sunt asa aspectuase macar sunt facute in casa si sunt proaspete.
Nu exista sarbatoare, fie ca vorbim de Pasti sau de Craciun si Revelion sa nu avem in casa vestitele rulouri cu crema de vanilie, sunt atat de bune si fragede incat se termina imediat.
1 pachet de aluat foietaj de 800gr
600 ml lapte
3 linguri de zahar
2 budinci
Aluatul se tine la temperatura camerei,eu il mai intind putin cu sucitorul,sa nu iasa asa grosute,apoi tai foaia de aluat fasii cam la 1.5-2 cm.
Formele de rulouri le-am uns cu putin ulei,apoi le-am rulat una cate una,ca o spirala.
Le-am dat la cuptor pana sau rumenit putin,apoi le-am intors pe partea cealalta.
Intre timp am preparat budinca din 600 ml lapte, l-am pus la fiert impreuna cu zaharul,intr-un bol am pus praful de budinca,si am turnat peste, putin lapte,am amestecat sa nu ramana cocoloase.
Cand laptele a inceput sa fiarba,am pus compozitia de budinca si am amestecat incontinuu cateva minute.Apoi se da la racit,se amesteca din cand in cand sa nu se formeze pojghita sau pentru a evita formarea pojghiţei la suprafaţa, puteţi aplica direct pe budinca un strat de folie alimentara, pana cand aceasta se racește.
Dupa ce sau racit rulourile se umple cu budinca cu ajutorul unei pungi,se pot da prin zahar pudra.
Merita incercate.
Lasă un răspuns

