Laptopuri Second Hand Ieftine

Zilele trecute va vorbeam despre cat de greu este sa ai un laptop care nu prea mai merge,care din cand in cand te lasa atunci cand ai mai mare nevoie.

Gata, am luat o decizie, am hotarat sa cumpar un laptop secon hand, nu se mai poate, am gasit pe net un site cu Laptopuri Second Hand Ieftine ,astazi a ajuns, sunt tare multumita de el.

815-350x350.jpg

Este vorba despre un laptop Dell, de 14.1 inci, cu procesor Intel Core 2 Duo P8400 2.26 Ghz, 2 GB DDR2, 80 GB HDD SATA, WI-FI, DVDRW,3G, Bluetooth, Card Reader, WebCam.

L-am gasit si la reducere, am dat doar 857,14 Lei.

Ce ziceti de achizitia mea, va place?

In plus am observat ca au pe site au multe echipamente second hand, la preturi foarte bune, au chiar si calculatoare  secon hand la preturi mici, unele beneficiaza chiar si de reducere, chiar daca pentru mine nu mai sunt la moda, deoarece ocupa foarte mult spatiu pe birou, de aceea prefer un laptop care sa le aibe pe toate, calitate, performanta, design placut.

Pentru inceput pentru copii mei mai bine as alege un calculator decat un laptop, dupa ce o sa se obisnuiasca cu tehnologia si o sa creasca o sa aibe si ei parte de un laptop.

Voua ce va atras cel mai mult atentia pe site?

Lasă un răspuns

