Ootd Shein

Acum ceva timp am dat prima comanda online pe un site chinezesc, am avut mari emotii deoarece nu am mai comandat haine pe net, si imi era teama ca calitatea va lasa de dorit sau ca dimensiunile nu se vor potrivi.

Dupa aproximativ o luna de zile a ajuns comanda mea, o pereche de pantaloni de blugi, foarte subtiri stil colanti si o gecuta de toamna .

Haide-ti sa  va arat si voua sa vedeti ce mi-am luat.

IMG_20160221_140731IMG_20160221_140247IMG_20160221_140648IMG_20160221_140316

Am purtat o geaca si o pereche de pantaloni de la Shein.

Ce parere aveti, voi ati comandat de pe acest site?

Lasă un răspuns

