Afine

Zilele trecute cel mic sa confruntat cu febra mare , avea 39.6, am fost la doctor si bineinteles avea rosu in gat, ne-a dat antibiotic Augmentin , din a doua zi nu a mai facut deloc febra, dar a inceput sa faca diaree, este a doua oara cand i se administreaza Augmentin si face diaree, probabil reactie adversa, precizez ca i-am dat Eubiotic Baby inca din prima zi, dar totusi diareea a aparut, atunci am inceput sa ii dau la recomandarea doctorului sirop Debridat si capsule Ercefuril, si bineinteles banane, ceai de menta, orez fiert deoarece mucilagiu nu il bea, covrigi, paine prajita…a inceput cu 2-3 scaune in prima zi , iar in a doua si a trei zi a ajuns la 6 scaune moi .

Stand la scoala sa il astept pe cel mare, am tot povestit cu  bunica unei colege de a baiatului meu.

Mi-a recomandat cu incredere afinele, pur si simplu ca fruct sau ca compot, le-a laudat foarte mult, a doua zi mi-a adus un borcan de compot pentru cel mic, dupa ce i-am dat sa bea zeama din compot a mai avut un singur scaun moale, dupa aprox 3-4 ore a inceput sa isi faca efect, sincer nu credeam ca poate sa aibe asemenea rezultate.

Din vara aceasta din camara mea nu va lipsi compotul de afine, nu stiam cat este de benefic, afinele trateaza atat constipatia cat si diareea.

Recomand cu cea mai mare incredere.

2 gânduri despre &8222;Afine&8221;

Lasă un răspuns

