Ceva dulce :)

Buna dragii mei,

Vreau sa va intreb, voi ce faceti atunci cand strangeti mai multe pachete de biscuiti, din aceia dati la scoala?

Este pacat sa ii aruncam sau sa ii tinem degeaba sa se altereze. Am tot facut din biscuiti salam de biscuiti sau rulada de biscuiti cu nuca de cocos si din cand in cand biscuiti cu budinca.

Astazi m-am gandit sa fac cu budinca Crem Ole de vanilie, ca tot aveam in casa.

Am folosit cateva pachete de biscuiti, 1 plic Crem Ole de vanilie, si putina cafea indulcita in care am inmuiat biscuitii.

Fiind tava mai micuta, am pus 3 randuri de biscuiti la budinca rezultata, acum este la rece .

12674567_10207188293238179_1812168769_n

Voi ce mai pregatiti bun, din biscuiti ?

 

Lasă un răspuns

