Primavara asta se poarta XTina

Buna dragele mele,

Stiti foarte bine ca in ultima perioada ador sa dau comanda in special de haine si incaltaminte online, in primul rand sunt mult mai ieftine, nu pierd timp prin magazine, marimile se potrivesc daca urmarim cu atentie detaliile si in plus vin direct acasa. Ce poate fi mai simplu si rapid decat sa dai o comanda online.
Vreau sa va spun ca zilele trecute am descoperit un nou site de haine ieftine online, destul de ieftine dar foarte frumoase, in pas cu moda.
Momentan sunt in concediu crestere copil pana la 2 ani, dar dupa noua lege trebuie sa ma intorc la munca mai repede cu o luna , asadar peste 2 luni incep oficial serviciul, atunci m-am gandit ca mi-ar prinde foarte bine sa imi schimb garderoba deoarece pe timpul sarcinii am acumulat 21 de kg in plus, au inceput sa mai scada si ar fi ideal o tinuta noua.
Mi-au placut foarte multe articole vestimentare si nu m-am putut decide doar la cateva, pana la urma m-am decis cu greu.
Mi-au atras atentia doua rochite superbe, deoarece ador bulinele pe haine, sunt pur si simplu adorabile , la doar 129 lei. Cu siguranta ma voi simti ca o printesa in ele :).

IMG_0407-800x600IMG_0413-800x600

Dar nici aceasta camasa bleumarin nu este mai prejos decat rochitele si este doar 79 lei.
Este o camasa de matase, foarte lejera, cu maneca lunga care se poate rula si se poate prinde deasupra cotului, camasa are un lant auriu pe care il poti pune in jurul taliei , se potriveste de minune cu o pereche de jeans mulati, iti pune formele in evidenta.

IMG_3262-1-800x600
La capitolul accesorii mi-au placut foarte multe genti si esarfe.
Gentile sunt un accesoriu de nelipsit din viata unei femei, face parte din viata noastra de zi cu zi, in ea depozitam tot ce e nevoie, cum ar fi bineinteles telefonul, portofelul, produse de infrumusetare si ingrijire, servetele … etc.

IMG_3642-1-800x600xe36-800x600
Transportul produselor comandate se face prin curier rapid in 1-3 zile de la plasarea unei comenzi, costul curieratului este 15 lei la comenzi pana in 250 lei iar daca comanda depaseste 250 lei, transportul este gratuit.
Daca nu esti multumit de un produs il poti returna fara nici o problema in maxim 14 zile si primesti banii inapoi, ramburs .
Recomand cu mare incredere magazinul XTina atat pentru seriozitate dar si pentru calitatea produselor din magazinul online.

Lasă un răspuns

