Mezeluri online Bătrânu’ Sas

Buna dragii mei,

De curand am avut sansa sa testez niste produse care mi-au placut foarte mult din magazinul online Bătrânu’ Sas.

A fost o perioada cand oricine putea testa produsele lor, primind un voucher de 50 lei, iar noi platind doar 25 lei transportul, in cazul in care cumparaturile costau mai mult de 50 lei, plateai doar diferenta.
Mi-am ales de pe site, salam, kaiser ,coaste afumate si oase garf, toate costand doar 50 lei.

A doua zi a ajuns coletul prin curierat, intreg si fara nici o problema .

Această prezentare necesită JavaScript.

Mi-a placut foarte mult salamul uscat, eu de fel nu prea mananc salam, dar si kaiserul a fost pe placul meu si a intregii familii.

Se pot servi ca aperitiv, la micul dejun, eu am facut si pizza la tigaie unde am folosit salam uscat si kaiser.

Această prezentare necesită JavaScript.

Recomand cu mare incredere aceste produse, recunosc ca pentru mine transportul este cam mare, poate pe viitor veti gasi o firma de curierat cu transport mai mic, stiu ca asemenea produse necesita in plus un cost pentru ambalare deoarece se pot altera foarte repede.

Primul magazin Batranu’Sas a fost deschis in anul 2012, in Piata Cibin din Sibiu, pe parcus sau mai deschis inca patru magazine, toate in Sibiu, mezelurile sunt produse in carmangerie proprie.

La comenzi mai mari de 250 ron, aveti transportul gratuit, daca comanda este mai mica costul transportului este 25 ron, la care se mai adauga 5 lei pentru ramburs, sau doar 25 ron daca platiti online.

In cazul in care nu sunteti multumiti de gustul produselor comandate,primiti banii inapoi.

Pentru mai multe detalii puteti suna la numarul de telefon 0269227761, sau sa trimiteti un email la office@batranusas.ro.

 

 

 

4 gânduri despre &8222;Mezeluri online Bătrânu’ Sas&8221;

Lasă un răspuns

