Rulouri cu vanilie

1 pachet aluat foietaj :800gr

600 ml lapte

3 linguri de zahar

2 budinci

De foarte mult timp imi doream sa fac aceste rulouri.dar nu gaseam aceste forme,ori erau mult prea scumpe.Pana intr-o zi cand le-am vazut la cineva pe facebook,am comandat si sunt foarte multumita de ele,si au fost si ieftine.Daca va intereseaza sa achizitionati aceste cornete apelati cu incredere la Otilia.

Aluatul se tine la temperatura camerei,eu il mai intind putin cu sucitorul,sa nu iasa asa grosute,apoi tai foaia de aluat fasii cam la 1.5-2 cm.SAMSUNG SAMSUNG

Formele de rulouri le-am uns cu putin ulei,apoi le-am rulat una cate una,ca o spirala.

SAMSUNG

SAMSUNG

Le-am dat la cuptor pana sau rumenit putin,apoi le-am intors pe partea cealalta.

SAMSUNG

Intre timp am preparat budinca din 600 ml lapte, l-am pus la fiert impreuna cu zaharul,intr-un bol am pus praful de budinca,si am turnat peste, putin lapte,am amestecat sa nu ramana cocoloase

SAMSUNG SAMSUNG

.Cand laptele a inceput sa fiarba,am pus compozitia de budinca si am amestecat incontinuu cateva minute.Apoi se da la racit,se amesteca din cand in cand sa nu se formeze pojghita sau pentru a evita formarea pojghiţei la suprafaţa, puteţi aplica direct pe budinca un strat de folie alimentara, pana cand aceasta se racește.

Dupa ce sau racit rulourile se umple cu budinca cu ajutorul unei pungi,se pot da prin zahar pudra.

SAMSUNG

2 gânduri despre &8222;Rulouri cu vanilie&8221;

Lasă un răspuns

