Colectie noua de la Wild Fashion

Nu mai este mult si in curand va incepe sezonul nuntilor, nu conteaza daca este nunta noastra sau a unei cunostinte, rude… trebuie sa aratam bine indiferent de evenimentul la care participam.

Mie sincer imi este foarte greu atunci cand vine momentul sa imi aleg o rochie pentru un eveniment important, mi s-a intamplat de multe ori sa imi placa o rochie dar sa nu o gasesc pe marimea mea, tinand cont ca am doi copii si nu mai sunt asa tanara.

De curand o prietena foarte buna mi-a recomandat un magazin online cu rochii elegante pentru orice ocazie si la preturi foarte bune.

Este vorba despre Wild Fashion, aici gasesti de la rochii de zi sau de vara pana la rochii pentru nunti si botezuri , chiar si rochii bandage care iti pun silueta in valoare si arata tot ce e mai frumos la o femeie, feminitate, eleganta. Nu conteaza daca suntem slabute sau putin mai plinute, aici gasim ceea ce ne dorim, disponibile pe toate marimile.

Mi-au placut foarte multe modele, dar tinand cont ca nu putem sa umplem dulapul doar cu rochii am ramas doar cu privirea la ele, nu imi pot dezlipi ochii de pe monitor, dar tinand cont ca am o nunta anul acesta trebuie sa ma decid macar la una,  care poate fi purtata la nunta sau chiar si la un botez mai elegant.

Cat de curand Wild Fashion lanseaza o noua colectie de rochii pentru orice ocazie si le veti putea gasi pentru toate marimile.

Momentan sunt peste 2000 de rochii disponibile pe site pentru diverse evenimente din viata ta, intrand pe site iti este foarte greu sa te decizi la una singura, deoarece toate au ceva deosebit, dar trebuie sa tinem cont de mai multe lucruri atunci cand o alegem.

In primul rand trebuie sa ne gandim la formele corpului, si sa alegem ceva care ne va avantaja, acum au aparut pe piata foarte multe modele si materiale care iti pun in evidenta formele senzuale sau iti ascund partile care te deranjeaza cel mai mult.

Tinand cont ca anul acesta voi merge la o nunta si vreau sa arat impecabil si sa atrag multe priviri mi-am ales doua rochii, una alba pentru cununia civila iar cea neagra, mai eleganta pentru petrecerea de dupa cununia religioasa.

Prima este o rochie midi, de culoare alba, mulata pe corp care iti pune formele in evidenta, cu un decolteu in V, cu maneci trei sfert.

Elke Dvornic -x411-2_1_

Iar rochia pentru seara, este o rochita de culoare neagra,foarte eleganta, lunga cu trena, cu un decolteu generos iar manecile sunt confectionate din dantela brodata.

Elke Dvornic -u373-1_2_

O sa ma simt ca o adevarata printesa in aceste rochii, sotul meu va fi foarte incantat atunci cand le voi imbraca.

Ati intrat pana acum pe site, voua ce modele v-au placut?

Daca inca nu ati intrat , acum este momentul ideeal, mai ales ca se apropie si Sarbatorile Pascale si poti sa iti alegi o rochie pe placul tau, foarte multe rochii sunt si la reducere.

Va doresc spor  la cumparaturi!

16 gânduri despre &8222;Colectie noua de la Wild Fashion&8221;

Lasă un răspuns

