Oferte de la Cumparamisim

Anul acesta iepurasul a fost foarte darnic cu mine, se pare ca am fost foarte cuminte de am primit atatea cadouri.

Tinand cont ca in viata mai trebuie sa si oferi, anul acesta cadoul meu de iepuras pentru mama mea a fost o lenjerie superba.

Nu am putut rezista tentatiei, sa nu comand la asa oferta care este pe site, oferta lenjerii de pat 1+1 gratis la cel mai mic pret de la cumparamisim si pe deasupra saptamana aceasta la orice comanda de lenjerie sau cuvertura primesti cadou 2 perne antialergice.

Ce ziceti, nu se merita?

Cum am ales aceasta oferta, am comandat doua dar am platit una singura, una am facut-o cadou iar cealalta am pastrat-o doar pentru mine.

Ai posibilitatea sa alegi doua din acelasi model sau chiar modele diferite, fiecare cum considera mai bine, in cazul in care lenjeriile au preturi diferite, se achita lenjeria cu pretul cel mai mare, iar cealalta cu pretul mai mic, este gratuita.

Sa va arat si voua ce lenjerii am comandat inainte de Pasti, de pe acest site.

Aceasta lenjerie am comandat-o pentru mama mea, mi sa parut destul de clasica dar in acelasi timp foarte eleganta, mi-a placut foarte mult ca contine 6 piese, nu toata lumea are aceiasi dimensiune la perne, as ca aceasta lenjerie ii impaca pe toti, continand si fata de perna de 50cm x 50cm dar si 70cm x 70cm.

Este o lenjerie de pat 3D confectionata din bumbac finet satinat.

3df25-1-480x360

Mama mea a fost foarte incantata de cadoul primit atat de aspectul placut al lenjeriei dar si al calitatii sale.

Pentru mine am ales o lenjerie din bumbac 100% , contine 4 piese.

oferta-1-1-gratis-bumbac-100-cu-4-piese-pentru-pat-de-2-persoane-cod-bf8-3454-480x360

Mi-a placut foarte mult modelul, se potriveste atat pentru femei dar si pentru barbati, asa si eu si sotul meu vom fi foarte incantati atunci cand o folosim.

Ambele lenjerii se spala la maxim 30 grade, pentru o rezistenta cat mai indelungata a imprimeurilor, in nici un caz nu se folosesc inalbitori chimici si se calca la maxim 130 grade.

Am comandat si cu siguranta voi mai comanda de pe acest site, deoarece au preturi foarte bune si de multe ori gasesti oferte 1+1 gratis, asa platind una singura te alegi cu doua.

Dupa spalare au aceiasi calitate, nu se duc culorile, nu se fac scame.

In cazul in care se apropie ziua de nastere a mamei tale, a sotiei, a sorei, etc … poti profita de oferta 1+1 gratis iar saptamana aceasta daca comanzi mai primesti si 2 perne antialergice CADOU.

 

4 gânduri despre &8222;Oferte de la Cumparamisim&8221;

Lasă un răspuns

