Protejeaza-ti pielea cu produse Farmec

Buna dragii mei, in ultima perioada am avut parte de o vreme foarte frumoasa, ne-am putut bucura din plin de soare.

Trebuie sa tinem cont de radiatiile solare si sa ne protejam pielea cu produse speciale  pentru protectia solara, eu prefer produsele Farmec deoarece este un brand romanesc si am fost multumita intotdeauna de calitatea lor.

Acum ceva timp am primit spre testare cateva produse de la ei, mi-au fost de mare ajutor  pentru o iesire la strand, a fost ceva neprogramat si din fericire le aveam in geanta.

13285679_10207831680642462_1620295396_n

Am primit cateva pliculete de crema de fata anti-imbatranire cu protectie ridicata de SPF, este folosita cu mare succes mai ales pentru persoanele cu pielea sensibila se aplica crema uniform pe pielea curata si uscata cu aprox 15-30 min inainte sa va expuneti la soare, nu contine parfum.

Pliculetele albastre contin un gel racoritor care revigorizeaza si revitalizeaza pielea , gelul se aplica pe tot corpul si lasa o senzatie de racorire si pe deasupra si hidrateaza pielea.

Pe langa aceste pliculete am primit si o oglinda care este foarte utila, o tin in geanta in permanenta.

Recomand cu incredere produsele Farmec, imi place ca gasesti mai multe tipuri de produse nu numai pentru protectia solara ci si pentru ingrijirea tenului, parului dar si a corpului.

2 gânduri despre &8222;Protejeaza-ti pielea cu produse Farmec&8221;

Lasă un răspuns

