Serviciu cu clientii de la Flanco

Acum ceva timp am aflat ca se deschide la noi in oras un nou magazin de electronice si electrocasnice. M-am bucurat foarte mult cand am auzit ca este vorba de Flanco , am cumparat cate ceva de pe site-ul lor si am fost foarte multumita atat de produse, de calitatea lor dar si de seriozitatea firmei. Flanco a lansat serviciul #suportclientinonstop poti suna oricand si la orice ora, 7 zile pe saptamana , 24 de ore pe zi, #flanco isi propune ca un operator sa iti preia apelul în maxim 40 de secunde, m-am hotarat sa testez si eu acest serviciu si vreau sa va arat si voua despre ce este vorba. Vor sa reduca timpul de preluare in maxim 20 de secunde.

Am sunat si am ramas placut surprinsa ca mi sa raspuns in mai putin de 40 de secunde,am vrut sa aflu mai multe detalii despre cardul de fidelitate mereu flanco.

Ai posibilitatea sa rezervi un produs si sa il ridici personal din cel mai apropiat magazin sau poti alege sa il primesti direct la tine acasa, daca comanda este mai mare de 100 de lei ai transport gratuit, in cazul unei comenzi mai mici transportul este de 11 lei, termenul de livrare este de 2 zile lucratoare.

Le urez mult succes, sa obtina ce si-au propus si cat mai multe vanzari atat in magazinul online dar si in cele 115 magazine din tara.

 

Un gând despre &8222;Serviciu cu clientii de la Flanco&8221;

Lasă un răspuns

