Primul OOTD de la Dressfo

Buna dragele mele,

Nu este o noutate pentru nimeni, stiti ca ador sa fac cumparaturi fie online sau din magazinele fizice, prefer sa cumpar online deoarece vin direct acasa si nu mai pierd timpul prin magazine.

Acum ceva timp am descoperit un site de haine foarte frumoase si la preturi accesibile, de foarte buna calitate, nu am stat deloc pe ganduri si am lansat prima comanda. Haide-ti sa va arat si voua ce mi-am comandat.

Un tricou tip maieu de vara , de culoarea caisei cu model, un calut dragalas, am ales marimea S, cu dimensiuni la bust 84 si lungime 53. Pe partea din fata este printat un cal iar pe partea din spate este simplu.Tinand cont ca a durat ceva timp pana a venit comanda, din pacate pozele nu am putut sa le fac afara ci doar in casa.

img_20160926_200541img_20160926_200614

L-am gasit la reducere, la doar 9.49$ si este un material foarte bun. imi place foarte mult acest model.

Pe langa acest maiou am mai comandat un paltonas negru dar din pacate in momentul comenzii nu il mai aveau pe stoc si a fost trimis la cateva zile dupa, si inca nu a ajuns, astept cu nerabdare sa il vad si in realitate cum arata si sa vad cum imi vine pe mine.

Este un palton elegant de culoarea neagra de tip slim, confectionat dintr-un material poliester, destul de lung ca lungime si cu maneci.

20160620121731_76642.jpg

Paltonul l-am gasit la o reducere mult mai mare, de la 50.26$ a scazut la 30.99$.

Ce parere aveti de comanda mea, va place? Ati comandat ceva de pe acest site?

Dupa ce o sa primesc comanda o sa revin cu poze reale despre palton, abea astept sa ajunga la mine, sper sa imi fie bun.

Va recomand cu drag acest site si va doresc o seara placuta .

2 gânduri despre &8222;Primul OOTD de la Dressfo&8221;

Lasă un răspuns

