O noua tinuta de la Stylewe

A trecut ceva timp de cand  nu am mai comandat nimic din afara, imi place foarte mult sa comand online deoarece produsul vine direct acasa, iar daca esti atent la dimensiuni nu ai avea nici un motiv de ce sa iti fie frica ca nu s-ar potrivi. Initial intrasem pe un site sa caut o rochita pentru nunta prietenei mele, dar nu prea mi-a placut mare lucru, iar atunci mi-am adus aminte ca o cunostinta mi-a recomandat acum ceva timp un site cu produse foarte frumoase si deseori cu reduceri considerabile,intrand pe acel site care se numeste  StyleWe am descoperit o multime de lucruri frumoase si de calitate, deoarece stiam de la prietena mea care si-a  comandat de la ei de cateva ori si a fost foarte multumita atat de produse cat si de calitatea lor.

Sa va arat si voua ce rochita mi-a placut cel mai mult, sunt foarte multe frumoase dar eu am ramas cu aceasta alegere.

Vizita-ti acest site si veti descoperii rochite superbe la preturi foarte bune. Ce parere aveti de alegerea mea.

d15603-red-2

 

Este o rochie lunga, eleganta de culoarea rosie, ador rochiile rosii deoarece pe langa eleganta emana si rafinament, romantism. Este o rochie de seara, pentru ocazii speciale din viata ta, o poti gasi si pe alte culori, cum ar fi : alb, albastru sau rosu alegerea mea.Confectionata din poliester, cu model floral, cu rascroiala in V, fara maneci.

Pe langa aceasta rochie superba, mi-a atras atentia si aceasta tinuta vestimentara, eu zic ca se potrivesc toate, mai ales ca a venit frigul si nu mai putem umbla in haine subtirele.

Blugii sunt pentru purtarea zilnica, dintr-un material usor elastic, de culoare albastrii inchisii, pot fi purtati in orice anotimp.

5308-1

Aici avem un paltonas gri, cu modele grafice, confectionat din poliester, va fi foarte bun pentru zilele racoroase ce vor urma.

x15dpd017-6

 

Si ca accesoriu o geanta simpla, de culoare neagra dar destul de eleganta, de marime medie, destul de incapatoare, are un singur fermuar si doua incaperi unde poti sa iti pui obiectele.

1170556-01-%e6%9c%89-1-1

Ce parere aveti de tinuta mea, va place?

Ati comandat vreodata de pe acest site, daca nu acum este momentul, mai multe detalii despre produse si review la multe produse puteti gasi si pe StyleWe Blog . Tinand cont ca Pinterest a devenit destul de cunoscut, ii gasiti si acolo.

Sa aveti o zi placuta in continuare, spor la cumparaturi.

 

4 gânduri despre &8222;O noua tinuta de la Stylewe&8221;

Lasă un răspuns

