Prima comanda rosewholesale

Acum ceva timp, inainte de sarbatori am plasat prima comanda online pe rosewholesale, mi-au placut foarte multe lucruri de pe site si mi-a fost foarte greu sa ma decid doar la cateva obiecte. Am mai comandat de cateva ori din afara tarii dar nu de pe acest site, au multe produse foarte frumoase si la preturi foarte bune.

Zis si facut, am navigat pe site in cautarea unor produse pentru mine si vreau sa va arat si voua cateva dintre ele, sper sa va placa la fel de mult cum mi-au placut mie.

Toata comanda mea a costat in jur de 100 $ si au fost destule produse, printre care un trening, o perche de colanti,o bluza,o pereche de ghete pentru mine, un hanorac negru, o pereche de pantofi pentru sotul meu, trei esarfe colorate ( albastra, rosie si alba cu flori ), o geanta, o lampa solara pe leduri pentru gradina.

Treningul este de culoarea neagra, am avut putine emotii ca nu mi se va potrivi si va fi prea mic, dar se pare ca am ales marimea potrivita, imi vine bine si imi place foarte mult, este foarte comod si il port cu drag. In aceste poze apare si hanoracul negru cu gluga 🙂

blog-3bloghbloghh

Gentuta a fost mai micuta decat m-am asteptat, sincer nu am fost atenta la marimea ei, daca eram atenta si citeam dimensiunile imi dadeam seama, corespunde cu tot ce scrie la descriere. Este o geanta neagra cu flori albe si bretele rosii 🙂 .

16237900_10209945941777669_1952373136_n

Ghetele mi-au placut foarte mult, sunt de culoare crem , la multe persoane din jurul meu le-au placut. Sunt simple si comode, imi place ca sunt imblanite si tine de cald.

16215983_10209945536087527_1140291058_n16237125_10209944485741269_1757230240_n

Momentan ghetele nu mai sunt disponibile pe stoc, din cate se pare nici geanta, hanoracul… Se pare ca au fost foarte apreciate si vandute pe site, asadar si altor persoane le-au placut nu doar mie.

Colantii au imprimeu de Craciun, cu fulgi de nea si reni, se gasesc in marime universala, foarte lejeri, ii port cu drag prin casa dar si pe afara, doar cand va mai veni caldura, chiar daca au imprimeu de sarbatoare.

blog-2blog

Ce parere aveti de produsele mele, v-au placut?

Ati comandat vreodata de pe acest site, ce anume?

6 gânduri despre &8222;Prima comanda rosewholesale&8221;

Lasă un răspuns

