Rochia potrivita pentru cel mai important eveniment

Zilele trecute am primit un telefon neasteptat, era cea mai buna prietena a mea din scoala, m-am emotionat foarte mult sa o aud, venise in vizita in Romania si vroia sa ne intalnim in oras la o cafea. Zis si facut a doua zi ne-am intalnit la o cafenea, ea era deja acolo, ma astepta cand sa ridicat de pe scaun am ramas socata, avea o burta imensa, dupa spusele ei mai are o saptamana si ceva si va naste o fetita.

Am ramas blocata deoarece stiam ca nu poate sa aibe copii, dar norocul a fost de partea ei am povestit ore in sir , parca timpul a ramas pe loc, ne-am adus aminte de multe momente frumoase petrecute impreuna. Ma invitat la cafea ca sa imi propuna sa fim nasi atat la cununie dar si la botez, deoarece o sa le faca pe ambele in aceiasi saptamana.

Dupa cateva ore petrecute impreuna am ajuns acasa si am inceput sa caut pe diverse site-uri rochii de nunta, rochita botez, orice fel de rochie de ocazii, la scurt timp am dat de foarte multe modele deosebite de rochii de nunta si botez , mi-a fost foarte greu sa ma decid doar la o rochita botez si una din sutele de rochii de nunta, tinad cont ca au preturi foarte bune, iar de momdele nu mai zic, cu greu te poti decide, sunt foarte frumoase, elegante.

Uite de ce trebuie sa ti cont atunci cand cauti o tinuta pentru un eveniment special, aici gasesti mai multe detalii si recomandari.

Prima data vom merge la primarie pentru cununia civila asa ca am optat pentru o rochita trei sfert de culoare bej, cu o lungime de 80 cm de la subrat in jos, este confectionata din broderie, este eleganta, rafinata si potrivita pentru o ocazie speciala.

rochie-cu-broderie-bej-1482085707-4

Pentru petrecere am ales o rochie de ocazie,lunga de culoare rosie cu broderie neagra, pune silueta in valoare deoarece se muleaza perfect pe corp, are o lungime de 150 cm de la subrat pana jos, confectionata din 95% poliester si 5% elastan.

rochie-lunga-rosie-cu-broderie-neagra-1474114812-4.jpg

Pentru increstinarea micutei am ales acesta rochita lila, tinand cont ca botezul va fi seara am optat pentru o rochie de seara, din dantela brodata, are bustul buretat cu push up, si fermoar la spate.

rochie-de-seara-midi-dantela-lila-1482083449-4

Abea astept sa vina luna mai sa le imbrac, sa fiu ca o adevarata printesa in ele, imi place ca aici pe site au preturi foarte bune si rochii de ocazii pentru diverse evenimente din viata ta.

Lasă un răspuns

