Cea mai buna protectie pentru telefonul tau

Vechiul meu telefon a cam inceput sa faca figuri, mi se inchidea cand era lumea mai draga, nu am rezistat mult timp asa si am fost nevoita sa il schimb, desi l-am protejat cum am putut mai bine, am folosit folie si husa de silicon Allviewam avut un Quad 5.

Astazi  vreau sa va vorbesc si voua despre cat de importanta este folia de sticla pentru un telefon. Acum ceva timp mi-am cumparat un telefon Samsung Galaxy J5 2016 de care sunt foarte multumita. O data cu telefonul am cumparat si o husa de protectie pentru el, iar la scurt timp am achizitionat si o folie de sticla pentru o protectie cat mai mare, am cumparat foarte multe accesorii pentru telefoane din acest magazin online Husa Folie Protectie.

Haide-ti sa va povestesc si voua prin ce am trecut acum vreo 2 saptamani si ce spaima am tras. Stiti foarte bine ca am doi copii foarte energici iar intr-o seara stateam linistita in pat si ma uitam la televizor, dintr-o data suna telefonul, raspund imediat era mama mea. Dupa o convorbire de cateva minute las telefonul in pat langa mine. Nu aveam de unde sa stiu ce va urma, intre timp m-am dus in bucatarie sa pregatesc ceva de mancare. Cand m-am intors in camera, telefonul meu era la locul lui, nici nu parea miscat. Cand l-am luat in mana am observat ca folia de sticla era fisurata intr-un colt. Sperita am incercat sa imi dau seama daca sa spart doar folia sau si displayul. Pana am dezlipit folia de sticla mi-a fost inima cat un purece, spre norocul meu a fost doar folia de sticla sparta. Baietii mei se jucau in pat cu un ciocanel de jucarie si probabil fara sa vrea a dat si pe display. Bineinteles ca nu a recunoscut nici unul dintre ei, macar m-am bucurat ca nu a fost mai rau.

Vreau sa va spun si sa va recomand tuturor sa folositi produse de buna calitate, folositi atat husa cat si folie de sticla pentru telefon. Este mult mai usor si ieftin sa previ decat sa repari. Fara aceasta folie telefonul meu ar fi avut nevoie de display nou. Asa ca m-am hotarat sa cumpar o folie de sticla securizata pentru Allview si pentru vechiul meu telefon Quad 5 deoarece a ramas in posesia copiilor mei.

Un gând despre &8222;Cea mai buna protectie pentru telefonul tau&8221;

Lasă un răspuns

