Totul despre cabinetstomatologicsector5.com

Zambetul este de multe ori prima impresie lasata de o persoana necunoscuta, un zambet frumos poate insemna si o dantura frumoasa, sanatoasa.

Este mult mai usor sa previi decat sa tratezi problemele stomatologice, care de multe ori sunt foarte costisitoare dar si dureroase, de multe ori mi sa intamplat sa am probleme atunci cand nu gaseam nici un cabinet deschis, in special in perioada sarbatoriilor.

Anul trecut ma aflam in concediu la sora mea cand ma apucase o durere ingrozitoare de masele, am tot incercat sa aman vizita la dentist, dar pana la urma nu am avut de ales si am ajuns de urgenta la un cabinet stomatologic sector 5 cabinetstomatologicsector5.com , stiti cu toti ca din pacate de foarte multe ori ajungem la un cabinet stomatologic atunci cand nu mai putem de durere, si atunci de multe ori nu se mai poate face nimic si trebuie extrasa maseaua sau dintele in cauza. Ajunsa la rasmindent am  observat ca am dat de un cabinet stomatologic foarte modern echipat cu aparatura  performanta si cu oameni profesionisti care au dat dovada de multa experienta.

015bb7556dd2a2e22801eeb67c6fed93

Este foarte important sa avem o igiena orala corespunzatoare care trebuie facuta zilnic, de cel putin 2 ori. Se recomanda un control de rutina la cel putin 6 luni dar si de fiecare data cand simtim ca avem o problema cat de minora ni se pare.

Cateva motive pentru care dantura incepe sa se carieze, se spune ca anumite boli pot afecta smaltul dentar, slefuirea prea deasa a dintiilor, o igiena orala care lasa de dorit si bineinteles un stil de viata nesanatos, pot provoca carii datorita consumarii in exces de produse ce contin zahar, carbohidrati dar si multe grasimi.

Datorita ingrijirii zilnice si vizitei la rasmindent, acum stiu cum sa imi ingrijesc dintii cu adevarat, aici am primit multe sfaturi despre periaj si despre pasta de dinti care mi se ptriveste mie. Am intalnit un personal care face tot posibilul sa iti alunge frica de dentist, in cabinet este o atmosfera calda, linistita, iar personalul te trateaza cu profesionalism.

5 gânduri despre &8222;Totul despre cabinetstomatologicsector5.com&8221;

  1. Alex.D. zice:

    Am avut multe probleme de tare. Imi era foarte frica sa merg la stomatolog. Pana la urma am reusit sa merg, dupa care mergeam chiar cu plăcere stiind ca imi face bine. Respect pentru medicii stomatolog.

    Apreciază

Lasă un răspuns

