Mi-am luat sandale piele pentru vara

Astept cu nerabdare vara, tocmai ce am plasat o comanda cu sandale piele Kalapod , am comandat de cateva ori de la ei si am fost foarte multumita de produsele primite. Pana acum am cumparat doar adidasi, tenesi si ghete acum a sosit si timpul sa iau niste sandale de piele de buna calitate. Mi-am luat doua perechi sandale de dama din piele, unele cu toc si celelalte cu platforma wedge.

Prima pereche sunt niste sandale de dama din piele Paola negre, cu o catarama metalica. Au un toc masiv de 10 cm si o platforma fata de 1 cm, sunt confectionate din piele naturala atat la interior cat si la exterior, talpa este confectionata dintr-un material sintetic. Sunt disponibile pentru marimi cuprinse intre 35 si 39 cm. Sunt produse in Italia.

A-462SP-NERO-(1)

A doua pereche sunt niste sandale de piele Bella maro, confectionate din piele naturala atat la interior cat si la exterior, foarte confortabile ce iti permit sa le porti o perioada mai indelungata , nu doar cateva ore pe zi, deoarece sunt confortabile si permit relaxarea piciorului  datorita platformei si a talpii aderente, este un produs facut in Spania.

508-VAQUETILLA-BELLOTA-(1).jpg

Tinand cont ca nu este prima data cand comand de la ei si nici macar o data nu am avut probleme cu marimile sau cu calitatea voi continua sa comand in continuare incaltaminte  de aici , atat pentru calitate cat si pentru preturile foarte accesibile pentru orice buzunar., produse de la 19 ron. Foarte des au si multe oferte de nerefuzat , aici gasesti multe modele sandale piele Kalapod cu sau fara toc, cu platforma… de diverse culori de la alb, negru, crem pana la galben, roz sau chiar multicolore. O gama variata de culori si modele foarte frumoase, clasice, elegante si foarte confortabile.

Apreciez ca la Kalapod daca nu ti se potriveste marimea, le poti returna in maxim 14 zile calendaristice atata timp cat nu prezinta urme de uzura, deti eticheta si ambalajul original, primul schimb se efectueaza gratuit, la al doilea se plateste taxa de transport de catre client de 20 ron. Dar eu zic ca atat timp cat sunteti atenti la detalii pentru fiecare model in parte nu ai cum sa dai gres.

Comenzile peste 99 lei beneficiaza de transport gratuit.

Lasă un răspuns

