Obiecte decorative la preturi atractive

Imi place foarte  mult sa fac cumparaturi online, in special datorita timpului pe care il economisesc cumparand online. Am cumparat de la haine, incaltaminte, produse pentru copii pana la obiecte de casa , obiecte decorative, oale, chiar si tigai de la Homex.

Homex este un magazin online unde gasesti diverse lucruri pentru casa, cum ar fi tigai rezistente la preturi foarte bune.

Acum ceva timp am castigat o tigaie ceramica de care am fost foarte multumita, sincer nu ma asteptam sa am aceasta parere despre ea, stiam ca sunt tigai rezistente dar nu asa, am ramas placut surprinsa de calitatea lor. Mi-a placut foarte mult ca puteam sa fac pizza la tigaie datorita calitatii pe care o avea, nu foloseam nici macar o picatura de ulei, mai nou am inceput sa fac chiar si turte in tigaie. Din pacate folosind-o destul de des, a inceput sa se strice si a trebui sa fie schimbata. Nu am stat deloc pe ganduri si am comandat inca o tigai de la Homex, deoarece are un pret foarte bun si isi merita cu adevarat banii.

tigaie-ceramica-28-cm-dk-3208

Este o tigaie ceramica, care poate fi folosita la foarte multe preparate, este foarte incapatoare are 28 cm,si destul de usoara, avand o greutate de 0.610 kg,  se poate folosi la orice fel de masina de gatit chiar si la cele cu inductie.

Acum gasesti preturi atractive la tigai din fonta , mi-a atras atentia pretul la o tigaie grill, deoarece uneori nu mai facem focul la gratar si preparam carnea intr-o tigaie grill, iese carnea la fel de gustoasa si foarte rapid. Gasesti tigai rezistente la preturi foarte bune, accesibile pentru orice buzunar.

tigaie-grill-29-cm-dk-3654

Aceasta tigaie este facuta din otel carbon, avand un strat de teflon , este ideala atunci cand doresti sa prepari ceva rapid si fara sa se lipeasca. Tigaia are un maner foarte solid realizat din lemn si fier cromat.

Cu aceste tigai gatesc mai sanatos deoarece nu mai folosesc asa mult ulei, si datorita calitatii ridicate pot sa prepar in continuare turte simple sau cu branza in tigaie si mai ales vestita pizza la tigaie pentru care nu as renunta niciodata. Recomand tuturor aceste tigai de la Homex.

Lasă un răspuns

