Inchiriaza o multifunctionala

In viata te trezesti uneori in situatii neprevazute, ca de exemplu, o cunostinta tocmai si-a deschis o mica firma de contabilitate. A investit foarte mult in spatiu, acte, mobilier, calculatoare si multe altele, insa a observat ca ar avea nevoie sa achizitioneze si cateva multifunctionale. Tinand cont ca banii atribuiti unor astfel de cheltuieli s-au terminat mai repede decat s-ar fi asteptat, nu isi permitea sa le cumpere, dar, totodata, nici nu putea sa-si inceapa activitatea fara aceste copiatoare. Fostul ei sef i-a oferit un pont foarte bun, astfel incat sa nu fie nevoita sa faca un imprumut, si anume acela de a apela la serviciile de inchirieri imprimante.

echipamente-m

Poate ca pare ciudat la inceput, dar cu timpul poti constata ca ai economisit destul de mult prin inchirierea de copiatoare, si ca, astfel, cu banii economisiti ai putut face alte investitii in firma.
In mod evident, angajatii oricarei companii folosesc zi de zi un copiator pentru a copia, imprima, scana. Tu de ce crezi ca este utila o multifunctionla in compania ta?
Hai sa iti ofer eu cateva exemple! Fie te afli fata in fata cu un client si este necesar sa ii scanezi actele personale, fie trebuie sa multiplici anumite documente , fie trebuie sa le redactezi in format electronic si apoi sa le printezi. Consider ca acestea sunt cele mai bune exemple de situatii in care utilizarea unui copiator este necesara.
Cu siguranta, multi dintre voi doriti sa aveti lucrurile voastre, insa sunt situatii cand nu este mai avantajos sa achizitionezi un lucru, comparativ cu a-l inchiria. Daca tot exista posibilitatea de a apela la serviciile de inchirieri imprimante, poate ca ar trebui sa beneficiem de ele, tinand cont ca presupun un cost lunar destul de mic si ca, pe deasupra, furnizorul asigura totul, fara costuri suplimentare, de la consumabile, pana la manopera pentru intretinere sau reparative, deplasare la locatie fara costuri suplimentare, instalarea pe calculator sau laptop, precum si instructajul tuturor angajatilor din firma cu privire la utilizarea echipamentelor.
Cert este ca tot ce ai tu de facut este sa alimentezi copiatorul cu hartie si sa te apuci de treaba. Celelalte servicii vor fi asigurate de cel de la care l-ai inchiriat, fara a-ti face griji ca in cazul in care acesta nu va mai functiona, va trebui sa investesti sume mari in reparatia sa.
Astfel, exista trei categorii de pachete minime lunare pentru care poti opta in cazul inchirierii:
• Volum mic: de pana la 3000 de pagini lunar;
• Volum mediu: intre 3000 si10.000 de pagini lunar;
• Volum mare: peste 10.000 de pagini lunar.
Se pot inchiria multifunctionale alb-negru sau color, caracterizate printr-un format A4 sau A4 si A3, care detin ca si functii urmatoarele: copiere, printare, scanare, RADF, Duplex, scanare in retea, scan to e-mail, s.a.m.d.
In momentul inchirierii se semneaza un contract care nu este pe o perioada determinata, astfel incat nu presupune penalitati de reziliere. Contractul va contine exact costul volumului de pagini pe care ati considerat dumneavoastra ca il veti inregistra lunar, conform celor trei categorii de pachete minime lunare mentionate mai sus.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s