24 retete de omlete, simple si rapide

Astazi vreau sa va prezint si voua noua mea achizitie de pe all.ro . Este o carte de retete unde gasesti 24 de retete de omlete pregatite in fel si fel, care mai de care mai gustoase si mai usoare de preparat.

20504000_10211686465769681_414145352_n

Aceste retete sunt ideale atat pentru micul dejun cat si pentru gustarile dintre mese sau un aperitiv de cinste pe masa invitatilor,  vor fi apreciate pana si de cei mai pretentiosi din familie.

Va recomand aceasta carte deoarece sunt retete gustoase si usor de preparat, mi-a ramas gandul la aceasta reteta pe care vreau sa v-o arat si voua.

 Rulada de omleta cu somon afumat si cascaval

20496374_10211686465329670_640392419_n

Am incercat aceasta reteta si mi-a placut foarte mult, numai ca eu am folosit sunca presata in loc de somon.

Avem nevoie de : 4 oua, 2 linguri de lapte, 2 linguri de parmezan, 125 gr somon afumat ( eu am folosit sunca presata ) , 1 legatura de rucola, 60 gr crema de branza, sare si piper dupa gust.

Se pun ouale intr-un castron , se adauga treptat laptele, parmezanul ras, sare si piper dupa gust, se amesteca bine cu telul  pana se omogenizeaza. Se ia o tava de 18×22 cm si se tapeteaza cu hartie de copt, se adauga compozitia rezultata si se da la cuptor, cuptorul trebuie sa fie preincalzit la 180 grade, pentru aproximativ 15-20 min,in functie de cuptor sau pana sa rumenit uniform.

Dupa ce sa copt se lasa la racit, apoi se unge cu crema de branza, se adauga rucola tocata dupa preferinta, apoi felii de cascaval subtiri si un strat de somon sau sunca. Se ruleaza cu grija , se poate inveli in folie de aluminiu si se da la frigider pentru cel putin 1 ora, apoi se taie felii. Este un aperitiv foarte aspectuos chiar si pentru mese festive.

Acest preparat are o dificultate foarte redusa , se prepara foarte repede si este foarte gustos.

In aceasta editie mai gasesti si :

  • omleta cu ardei gras
  • omleta in cosulete de bacon
  • rulada de spanc cu somon afumat si cascaval
  • cuburi de omleta cu fenicul si mozzarella
  • omleta cu portocale

 

 

 

 

Lasă un răspuns

